Zwroty i reklamacje

W przypadku sprzedaży konsumenckiej (nie zamówiłaś/eś towaru na firmę), masz 14 dni od chwili dostawy na jego zwrot bez podania przyczyny. Zwrotu musisz dokonać na swój koszt, na adres siedziby Keyshorts (podany niżej). Poinformuj nas o zamiarze zwrotu mailowo na adres kontakt@keyshorts.pl w ciągu 14 dni od dostawy i wyślij przesyłkę w ciągu kolejnych 14 dni. Gdy zwrot zostanie do nas dostarczony, zwrócimy Ci koszty produktu i najtańszej oferowanej przez nas metody wysyłki w ciągu 14 dni. Wszystkie szczegóły znajdziesz w regulaminie sklepu.

Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech i funkcjonowania produktu, a także będące wynikiem niedbałego spakowania produktu do zwrotu. Zalecamy zapakowanie produktu w koszulkę foliową i sztywną kopertę kartonową.

Z uwagi na personalizację i nieprefabrykowany charakter, produkty personalizowane oraz wszystkie przeznaczone/wykonywane dla laptopów innych marek niż Apple (wszystkie z kategorii Naklejki na laptopa i Personalizowane Etui na MacBooka) nie podlegają procedurze zwrotu bez podania przyczyny. 

Przesyłkę ze zwracanym towarem prosimy nadać na adres:

Keyshorts, Gdańska 141/125, 90-536 Łódź.

Reklamacje i gwarancja prawna

Odpowiadamy za wady naszych produktów na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży konsumenckiej masz prawo do bezpłatnej, 2-letniej gwarancji prawnej. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi prosimy składać na adres email kontakt@keyshorts.pl

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania kupującego, oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (w tym fotografie reklamowanej rzeczy). Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Rozpoznamy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail. Jeżeli w ciągu 14 dni nie ustosunkujemy się do Twoich żądań, oznacza to, iż uznajemy żądania za uzasadnione.

Masz prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że niezwłocznie i w porozumieniu z Tobą wymienimy produkt wadliwy na wolny od wad albo usuniemy wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez nas, albo nie wymieniliśmy produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęliśmy. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie sklepu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl