Płatności, Dostawa, Zwroty i Reklamacje

Metody płatności

Akceptujemy następujące metody płatności:

  • Karty płatnicze: Visa, MasterCard, American Express, bezpośrednio w kasie;
  • Przelewy24: szybki przelew internetowy lub karta płatnicza, płatność na stronie Przelewy24;
  • Przelewy tradycyjny: przelew bankowy na nasze konto. Czas realizacji zamówienia może się wydłużyć o 2-3 dni potrzebne na zaksięgowanie wpłaty. Wpłaty prosimy dokonywać na konto w Nestbanku: 48 1870 1045 2078 1071 6694 0001, tytułem: numer zamówienia;
  • Apple Pay: bezpośrednio w kasie;
  • PayPal

Płatności elektroniczne dokonywane są za pośrednictwem wiodących operatorów (Shopify, Stripe, PayPal, Przelewy24) przy użyciu szyfrowanego połączenia. Ruch w całym sklepie Keyshorts.pl jest szyfrowany dla Twojego bezpieczeństwa. Świadczy o tym kłódka przy adresie strony i adres rozpoczynający się od https.

Metody Dostawy

Wszystkie produkty oferowane w sklepie Keyshorts.pl wykonywane są na zamówienie, dlatego potrzebujemy do 5 tygodni na projekt i produkcję. Wysyłamy poprzez:

Dostawa na terytorium Polski

Przewoźnik Szacowany czas dostawy (bez czasu produkcji)
Paczkomaty InPost realizowana do wybranego paczkomatu. Czas dostawy od momentu nadania: 1-2 dni robocze.
Kurier InPost realizowana przez InPost do dowolnego adresu w Polsce. Czas dostawy od momentu nadania: 1 dzień roboczy.
Kurier DPD realizowana przez DPD do dowolnego adresu w Polsce. Czas dostawy od momentu nadania: 1 dzień roboczy.

Dostawa na terytorium Unii Europejskiej

Przewoźnik Szacowany czas dostawy (bez czasu produkcji)
Przesyłka polecona priorytetowa (Poczty krajowe) realizowana przez Pocztę Polską i narodową pocztę kraju docelowego. Czas dostawy w Europie: 5-14 dni roboczych.
Kurier UPS/DPD realizowana przez UPS/DPD do dowolnego adresu w wybranym kraju (dostępność firmy kurierskiej zależy od wybranego kraju). Czas dostawy 2-5 dni roboczych. Koszt uzależniony od adresu i kraju dostawy, dostępny w kasie sklepu.

Wszystkie produkty oferowane w sklepie Keyshorts.pl wykonywane są na zamówienie, dlatego potrzebujemy do 5 tygodni na projekt i produkcję. Wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Wszystkie przesyłki można śledzić na stronach internetowych przewoźników. Zawsze prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego. Jest to niezbędne do nadania przesyłki.

Zwroty, gwarancja i reklamacje

W terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, klient będący konsumentem ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn, na swój koszt, na adres Keyshorts. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie nam wiadomości email przed jego upływem. Masz obowiązek zwrócić nam towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpiłeś/aś od umowy sprzedaży. Po otrzymaniu zwracanych produktów, zwrócimy Ci cenę produktów i kwotę najtańszej dostępnej formy dostawy w ciągu 14 dni. Przesyłkę nadaj na adres: Keyshorts, Gdańska 141/125, 90-536 Łódź. Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech i funkcjonowania produktu, a także będące wynikiem niedbałego spakowania produktu do zwrotu. Zalecamy zapakowanie produktu w koszulkę foliową i sztywną kopertę kartonową.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb - w przypadku Keyshorts.pl odnosi się to do produktów personalizowanych zamówionych poprzez formularz kontaktowy, pocztę elektroniczną, oraz wszystkich produktów dostępnych na sklepie Keyshorts.pl przeznaczonych dla urządzeń innych, niż marki Apple.

Keyshorts odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Regulacja odpowiedzialności zawarta jest w przepisach Kodeksu Cywilnego (art. 556 oraz 556.1 – 556.3 Kodeksu cywilnego). W przypadku sprzedaży konsumenckiej masz prawo do bezpłatnej, 2-letniej gwarancji prawnej. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania Kupującego, oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (w tym fotografie reklamowanej rzeczy). Keyshorts rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail. Jeżeli w ciągu 14 dni Keyshorts nie ustosunkuje się do Twoich żądań, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. Masz prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Keyshorts niezwłocznie i w porozumieniu z Tobą wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Keyshorts, albo Keyshorts nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła.